lørdag den 29. september 2012

Hello kitty

Morgenhygge med børnene, hvad er så bedre end at lege med fondant.

Min datter arbejder stadig på at lave den perfekte pandekage i fondant. Hun ruller ud, pensler med vand og ælter igen. Denne proces fortsætter til fondanten er så våd og klistret at hun ikke kan skrabe den af bordet. Det tager et stykke tid for heldigvis er hun også en meget flittig bruger af maizena.

Min dreng til gengæld er rigtig god til at få lavet noget der kan bruges. I dag lavede han blomster og han brugte min nye udstikker med mould. Han syntes de blev super flotte men ville gerne have dem på en pind. Jeg gav ham en håndfuld tandstikkere og så fandt han selv ud af at lave en grøn klat på pinden som han kunne lime blomsten fast på.

Jeg valgte at bruge tiden på at lave en Hello Kitty figur som skal på en kage til min datters fødselsdag. Jeg synes selv den er blevet helt ok men der er jo altid ting der kunne være lavet pænere eller anderledes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar